Thursday, February 5, 2015

Mengapa saya pilih Tone Excel

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hari ini saya nak jelaskan kenapa saya pilih nak buat Tone Excel .Tone Excel adalah satu perniagaan yang sangat flexible, di mana anda boleh jalankannya dimana jua dan pada bila-bila masa.Anda tidak terikat dan anda bebas untuk menjalankannya.

Benarlah kata sifoo saya Tuan Sabree Husin. Dengan menceburi bisnes Tone Excel anda juga boleh menggunakan rangkaian media sosial untuk mencari prospek. Tidak terlalu bergantung kepada perlu bersemuka dengan prospek untuk menarik orang menyertai kita. Medium blog, facebook, twitter, instagram dan juga emel boleh juga kita gunakan untuk mencari prospek.

Saya tertarik dengan testimoni seorang downline sifoo Tuan Sabree Husin, bila mana beliau yang sedang terlantar sakit tidak dapat keluar rumah kerana terjatuh pun masih dapat menarik prospek menyertai beliau. Tentu hairankan? Beliau hanya melakukan posting di blog dan dengan membaca blog sahaja orang tertarik untuk menyertai beliau.Hebat bukan.

Alhamdulillah saya dipertemukan dengan bisnes yang sangat mantap ini dan menjadi salah seorang Ahli #Geng Simkad Magic.

Berminat nak buat bisnes dengan saya?
Hubungi saya:
0164289590
IDP641319

No comments:

Post a Comment